Börjat jobba...

Nu har man börjat jobba på Ahlsell igen... Det är väldigt tråkigt men ger bra pengar och de flesta som jobbar där tycker jag bra om så det funkar. Det blir nog sista rycket för mig på Ahlsell med den här sommaren för jag måste säga upp mig när jag ska ut och resa i höst, och det är nog lika bra. Nu får man väl förhoppningsvis tummen ur röven så att man söker något jobb som har med utbildningen att göra, för på Ahlsell kan man absolut inte gå och ränna resten av livet.

Idag blev det årets första dopp och jag var rätt snabbt uppe ur vattnet igen... Det var egentligen inte sååå kallt men tillräckligt för att man inte tyckte det var överbehagligt.

Jag kikade på Sverige - Island med några polare på stan nyss. Ganska klar seger och matchens höjdpunkt var onekligen Allbäcks andra mål. Sveriges fotbollslandslag bjuder uppenbarligen alltid på underhållning nuförtiden även om de inte är direkt inblandade själva alla gånger :-). ...och Nisse jo Allbäck skulle ha straff :-P.

Kommentarer
Postat av: Nils

eller hur?
den var ju nästan lika solklar som den italien filmade till sig mot australien i vm

2007-06-07 @ 14:41:38
Postat av: Andy

Nee Italiens var faktiskt ännu klarare då Lucas "Money talks" Neill gör bort sig totalt och fäller, var det Rossi?

2007-06-08 @ 14:42:29
Postat av: N

Det kan det ha varit..
eller var det Tom Cruise? eller kanske till och med våran egna Mikael Persbrandt?

2007-06-08 @ 18:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0