Jobba till 12...

Idag är det fredag och jag ska jobba till klockan 12 inatt vilket inte är så roligt. Det kommer bli en riktigt kort helg... Humm undrar just om man ska på Kanalfesten imorgon eller ej? Lite dyrt men jag har faktiskt råd nu när jag sålt motorcykeln. Igår ringde hyresvärden och berättade att en snubba tagit min lägenhet och att hon ville ha den till första juli :-). Perfekt då kommer jag spara ännu mer pengar :-). Så snart är det flytt och är det någon som vill hjälpa till är det bara att anmäla sig haha...

Jag har suttit ute i solen ett par timmar totalt idag... Hoppas verkligen inte jag bränt mig. Har ju liksom lovat mig själv att vara försiktig :-). Jag är inte den som bränner mig lättast men definitivt inte den som inte bränner sig heller. Jag har ett typsikt svenskt blekt relativt lättbränt skinn :-).

En timma kvar till jobbet... Dagvecka nästa vecka också och jag mår redan dåligt över det... Usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0