Trötter!

Nu har två dagar gått av dagskiftet och det har lett till en enorm trötthet :-(. Att gå upp på morgonen går ok men att vara så trött på jobbet och efter jobbet är inte speciellt trevligt. Det är nästan värst efter jobbet när man konstant måste aktivera sig så att man inte somnar, för somnar man på eftermiddagen blir det väldigt svårt att somna på kvällen sedan. Det var dagens dos av trötthetsklagande :-).

Alla som inte sett mig på ett tag påpekar att jag blivit smal. Själv vet jag att jag gått ner lite i vikt men jag trodde inte att det var så uppenbart för andra. Jag har ju inte gått ner så mycket från förra sommaren liksom.

Så mycket mer hade jag inte att orda om idag.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Trötter, ja det är inte bra att vara det på jobbet, misstag kan ske bl.a. Ja, den där siesta tiden är väl mellan 15-17 eller nåt.. Och en tupplur på max 20 min
mellan dem timmarna är det allra bästa, inte kängre än 20 minuter och helst inte senare än 17. Jag lovar, det går betydligt lättare att somna samma kväll då. Testa :-)
Men attans har du gått ner i vikt, ja det har ju inte jag lagt märke till sist vi sågs i alla fall, men det är så typiskt er ungkarlar att inte har så mycket i kylskåpet, bl.a.. Men du lär äta upp dig hemma hos din mamma & pappa i sommar. fast du, tänk sen när du drar ut på långresan, maten som ni får där.. :P

2007-06-13 @ 00:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0