Elproblemet!

Jag har en elkostnad på omkring 500 sek i månaden vilket är helt absurt. Jag bor liksom i en lägenhet på typ 30 kvm och använder ingen utsmyckande belysning eller liknande. Det verkar lite väl att TV:n, datorn och stereon ska dra så mycket el och TV:n står inte ens på stand-by när den inte är påslagen. Jag funderar på att ringa Eon och kika så att jag inte betalar el för någon annans lägenhet. Annars är det väl bara så att elen eller det avtalet jag har är antingen väldigt dyrt eller askasst.

HK Järnvägen är klara för division 2 i handbollen. Hip hip hurra! Grattis, grattis! Det är ialf vad jag borde tycka och säga men jag har helt klart blandade känslor över det. Det är klart att det är jättekul för klubben och för polarna som spelar kvar i laget att de gått upp en division... Men i och med att jag slutade spela för att jag inte har mycket till övers för den nya tränaren så hade jag nog hellre sett att det inte hade gått sä här bra som det har gjort. Trist att säga men det är nog så det är...

Kommentarer
Postat av: Erika

Shit så dyrt, det är ungefär vad vi betalar per kvartal..

2007-03-16 @ 09:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0