Ibland blir det så fel...

Ibland säger man saker som inte riktigt stämmer, eller de ger en väldigt enkel förklaring till verkligheten, och så kan de göra människor ledsna och irriternade trots att det inte var meningen. Det går inte lösa de problemen, för sagt är sagt liksom... Visst kan det finnas en sanning i det man säger men absolut inte så hård som personen i fråga tar det :-(. Fan vad kass jag känner mig... Men det här är dock inte mig det handlar om men men... Ja ja, gjort är gjort :-(. Allt hade kunnat blivit så bra och borde ha blivit det...

Kommentarer
Postat av: Estelle

Jobbigt hoppas det blir bättre!

2007-03-21 @ 02:39:03
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: Poeten

..........

2007-03-21 @ 16:47:38
Postat av: Poeten

...........

2007-03-21 @ 16:48:25
Postat av: Anonym

Kul att kolla på din blogg! Ett tag sen vi pratade lite längre, allt bra? Vi får ta och hitta på något en dag, kanske ta en fikat?
Här är det rätt ok, jag har blivit förman på ett lager. Det är ju tidigt att gå upp, jag är så jävla trött på morgonen, men rätt kul att vara förman.
Hur går pluggandet? Sover du länge?

Amir

2007-03-22 @ 14:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0