Under av Dunder...

Igår inträffade lite av ett under för Dunder betalade tillbaka sin skuld till mig efter en si så där fem år eller något liknande. Det var verkligen på tiden och det kunde nog inte kommit mer lägligt heller för jag behövde lite extra pengar för att betala tillbaka till CSN och för att betala en träningsoverall. Att jag inte fått tillbaka pengarna förrän nu beror väl lite på att jag inte tjatat så mycket vilket man så klart inte ska behöva men ändå... Jag har inte direkt varit i behov av de där pengarna och således inte tänkt på det vilket säkert Dunder inte heller har gjort. Skulden har dock stört mig rätt mycket när jag tänkt på det.

Kinamannen undrade om vi skulle hitta på något någon dag idag... Njae jag tycker jag har fullt upp ändå och träffar ju knappt mina riktiga polare mer än på helgerna och sedan känner jag inte att vi skulle ha speciellt mycket utbyte av varandra. Men oj vad det är svårt att säga att man inte har någon lust. Vad ska man säga? Nej jag vill inte eller ska man hitta på någon dålig bortförklaring? Man känner sig nästan lite dålig som människa när man inte har någon större lust att umgås med någon annan. Hursomhelst svarade jag att jag hade fullt upp som det var.

Mitt internet hade tydligen inte blivit helt bra... Det har tappat kontakten ett par korta stunder under de senaste dagarna. Undrar just om jag orkar bråka mer och kanske byta leverantör istället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0