Jäkla flax :-)!

FIck tillbaka min tenta igår och jag lyckades trots allt knipa ett VG. Gränsen för VG var 37 och jag hade exakt 37 poäng :-). Där kan man snacka om flax :-). Aldrig fel att ha det ibland, men man kan ju se det lite negativt också för nu måste jag få VG på sista delkursen också för att kunna få VG i hela kursen. Hade jag bara fått G på den här tentan hade VG i kursen varit omöjligt så då hade man kunnat softa lite mer nu på slutet :-). Annars är den här sista delkursen, klinisk psykologi, riktigt intressant :-). Gött att lära sig om massa knasigheter :-).

Fy fan vad det är drygt att komma tillbaka och träna efter det att man varit sjuk, man blir ju helt förstörd. Jag var ute och sprang i måndags och benen kändes mest som ett tungt bihang. Igår när jag gymmade orkade jag inte alls lika mycket som vanligt. Att det kan inträffa på en vecka sjuktid är ju helt stört. Av erfarenhet vet jag dock att man brukar komma tillbaka i "form" rätt snabbt ialf :-).

Dagens låttips: The B-52's - Rock lobster

En riktigt cool låt :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0