Korpenmatch!

Idag spelade jag en träningsmatch med Volvos korpenlag :-). De hade tydligen ingen målvakt så då tänkte Sörman på mig och ringde och frågade om jag ville vara med. Jag tackade så klart ja för jag har varit riktigt sugen på att spela fotboll senaste tiden. Man blir alltid sugen på fotboll på våren :-). Matchen slutade 2-2 och jag skötte mitt i målet. Men vara målvakt är som vanligt ganska trist. Man har ganska tråkigt när det inte händer så mycket och så har man alltid en liten press på sig att inte göra något misstag. Det roligaste med att vara målvakt är när det gått bra och man får lite beröm efteråt och att man syns lite extra men själva målvaktandet är sällan speciellt roande.

Åhh vad jag behöver städa min lägenhet nu... Men jag har inte haft tid som man brukar säga :-). Ska försöka ta tag i det där imorgon.

Kommentarer
Postat av: Karolina

Andreas i målet, fasen vad kul :)

2007-05-15 @ 09:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0