Piercing!!!

Idag har Nisse bjudit varlden pa en overraskning for han har piercat sig i lappen och det ser faktiskt riktigt bra ut maste jag saga. Jag fick tyvarr inte publicera nagra bilder pa hur det blev men det kommer nog komma upp senare eller ganska snart i Nisses resedagbok.

Igar var det mycket fest. Vi kopte nagra liter tetravin och partajade med nagra rumskamrater och det var riktigt skojigt. Det kanske blev lite val snurrigt och jag kanske gjorde bort mig lite men roligt var det ialf.

Nu har aven vadret blivit riktigt bra har i Australien sa bade den har dagen och gardagen spenderades pa stranden har i Byron Bay och det ar en riktigt fin strand. Det samsta nar vadret ar sa har bra ar att man inte far sa dar jattemycket vettigt gjort pa dagarna men det far man val ta. Hellre det an att sitta pa jobbet i ett slaskigt Sverige :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0