Snart dax att lamna Nha Trang!

Nu ar det snart dax att lamna Nha Trang och aka tillbaka till Saigon for att forsoka hitta en flight till Bangkok. Jag hade tankt att boka ett flyg idag med Pacific Airlines men det var fullt pa det flyget tyvarr sa nu far man nog betala lite mer men det blir antagligen ett battre flygplan pa kopet :-). Jag bestamde mig for att aka harifran nagon dag tidigare an beraknat bara for att det verkar smidigare att boka flyg fran Saigon an harifran.

Min tid har i Nha Trang har nog blivit lite battre an vad jag hade raknat med forutom vadret. Det har varit molningt hela tiden och regnat fran och till. Lite oflyt for forra veckan verkade det ha varit ratt sa bra vader har men nu ar regnperioden pa stark ingang sa da regnar det uppenbarligen varje dag mer eller mindre.

Igar var jag ivag pa en battur till nagra oar har i havet med en massa manniskor och det var riktigt trevligt. Trippen inneholl snorkling, vattenbar, fotboll och beachvolley. Det var riktigt gott att fa rora pa sig lite grand for det var fruktansvart lange sedan :-).
vattenbarvolley
"Baren" i vattnet och den multikulturella beachvolleyn :-).

Pa kvallen blev det aven lite fest. Forst satt jag och tittade pa nar Liverpool nagot turligt lyckades vinna Merseyside-derbyt mot Everton. Det var riktigt gott med en sadan vinst efter nagra knackiga insatser. Senare pa kvallen lyckades jag leta upp nagra svenska tjejer som jag spelade biljard mot och jag fick stryk. De maste haft en himla tur for nagot annat kan det val knappast ha berott pa :-). Efter biljarden blev det disco och grejer. En over lag trevlig dag. Aven kvallen innan hittade jag nagra svenska killar som jag foljde med ut och drack nagra ol med. Ocksa det en trevlig kvall.
bijard
Jag ser duktigare ut än vad jag i själva verket är :-).

Idag har jag som sagt tidigare inte gjort sa jattemycket forutom att forsoka hitta en flight till Bangkok och misslyckats :-). Ikvall blir det kanske lite fest igen med nagra finlandare, en indier och en japan.

Kommentarer
Postat av: Anders

Var är du nu?? Hittat något flyg??

2007-10-22 @ 11:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0