Framme i Bangkok!

Nu har vi kommit fram till Bangkok och aven hittat ett hyggligt hotell mitt inne i stan. Har nere ar det varmare men framforallt fuktigare an pa de andra stallena vi varit pa. Vi far se hur lange vi orkar stanna i Bangkok men vi har bokat rum for tva natter ialf. Det ar ratt jobbigt att vara inne i en stad nar det ar sa varmt som det ar har.

Igar var vi pa fotbolls VM och kikade pa Sverige - Nordkorea. Det var i Tianjing pa en helt ny och frash stadium som de byggt nu infor OS. Matchen var aven ratt trevlig speciellt nar Sverige lyckades ta ledningen sa tidigt. Det var aven bra stamning pa matchen och da speciellt fran de nordkoreanska fansen.
fotboll
Egobild over laktaren.
35234-50
Precis efter avspark.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

hörrdu... fick du mitt sms ??

2007-09-20 @ 10:39:26
Postat av: Andy

Joda men jag tankte svara senare sa glomde jag bort det :-).

2007-09-20 @ 11:31:58
Postat av: Karolina

Vilken känsla det måste vara att se en match på en så stor arena! Förresten, läser ovan ett inlägg från din syster.. Måste bara säga.. ja, du svarar när du vill svara på sms :-)Har du fått mitt också?

2007-09-21 @ 12:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0