Det rullar på...

En till i mångt och mycket meningslös dag i mitt liv. Jag har iofs tvättat men annars har jag bara suttit och väntat på information från diverse personer som inte har kommit. I brist på bättre har jag försökt frigöra lite plats på hårdisken genom att bränna ut lite tjafs till DVD-skivor istället. Om en timme är det fotbollsträning och det ska bli grymt skönt att komma ut och röra på sig efter en sådan här innesittardag.

Egentligen borde jag ha fler bilder i den här bloggen men i och med att USB-portarna inte fungerar på framsidan av min dator orkar jag sällan plugga in min kamera... Det är lite tråkigt för bilder livar alltid upp.

Vårens låt?

Markus Krunegård - Jag är en vampyr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0