...

Egentligen borde jag posta ett tomt meddelande för det är så det känns efter matchen igår. Allting såg så fruktansvärt bra ut tills den katastrofala norrmannen fick för sig att nicka in bollen i egen bur. Jag vet inte hur många gånger jag försökt övertyga personer jag träffat att Riise är kass och inte borde få spela i Liverpool och hela tiden fått motsträviga svar. Antagligen mest för att de råkat sett något långskott karln fick på för typ fyra år sedan. Jag har hela tiden förespråkat Aurelio vilket har känts lite tungt emmelanåt i och med att han varit skadad och gjort en del dåliga insatser. Nu när han kommit i form och börjat bevisa hur bra han är blev han tyvärr skadad igen... Då fick katastrofriise komma in som förutom att skjuta hårt och att springa är helt värdelös. Riise var rätt ok innan han lade på sig en massa tyngd och helt förlorade sin snabbhet. Jämför bara honom med Clichy eller Cole och skillnaden blir skrattretande hög.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0