Lite slarv och lite fix...

Jag hade glömt att betala en hyra på gund av att jag hade beställt elektronisk faktura. Hittade den fakturan på internetbanken ungefär en månad för sent och betalade den då givetvis på en gång och hoppades på att att den skulle vara ur världen men så igår hittade lilla Lisa ett inkassokrav från Öbo i min brevlåda som jag också missat :-). Jag är folkbokförd i Hallsberg så jag trodde alla brev skulle komma dit och då speciellt när det inte ens står mitt namn på min brevlåda. Inkassot på 160 sek skulle varit betalt i mitten av mars och jag såg det som sagt först igår :-). Det gick en liten kall kår upp för min ryggrad när jag läste att om jag inte skulle betala inom några dagar skulle de ta kontakt med Kronofogden och jag som hade gått en halv månad över tiden typ... Arrghh!!! Så jag ringde Öbo idag och undrade hur det låg till men det var tydligen lugnt ändå... Tur för mig!

Wohow jag hade alla rätt på SPSS tentan. Jag är sååå bra eller njae... Över 70 % hade VG på tentan och hur läraren hade rättat kan man verkligen undra? Några av mina kurskamrater hade fel svar men fick ändå full pott på vissa frågor... Läraren måste ha rättat tentorna på fyllan i lördags kväll eller nåt...

Ikväll är det Arsenal - Liverpool... Spänningen är redan på topp och det kan verkligen sluta hursomhelst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0