Sicken morgon...

Nu har bakfyllan börjat gått över... Alkoholintaget var inte tänkt att bli så högt igår som det blev men det blev högt på grund av en halt två meters bjässe... Jag och Mackan var och pissade när jag hittade en krycka bredvid pissoaren. Jag frågade vems det var och en tjock, lång och skallig snubbe svarade att det var hans på göteborgska som jag så klart började härma :-). Det tyckte tydligen inte han var något roligt för han blev tjurig och började tjafsa. Efter lite gnabb kom Mackan fram och skulle reda ut situationen och det slutade med att vi skulle dricka shots av någon anledning :-). Jag ville inte ha några men Mackan beställde in ett par och tvingade i mig dem med resultatet att jag blev för full och således jävligt bakis idag... Den stora tjockisen blev förövrigt utkastad när vi skulle dricka shotsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0