The Butcher!

Nu är en ovanligt hård helg över vad gäller alkoholintag. Efter fredagens debackel med alkoholnivån var jag inte speciellt sugen på att dricka igår igen men när alla de bra gamla polarna skulle ut så blev man ju såå sugen. Jag hade iofs bara en öl kvar sedan fredagen men Allan och Nisse bjöd på en del sprit så att man inte behövde sitta tomme under kvällen. Det får man tacka för!!! Förfesten var hos Nisse och den var riktigt skoj. Nisse hade kommit på en ny förfestgrej, "tips från coachen med...", vilket visade sig vara ett något pinsamt men väldigt kul inslag :-). Nisse agerade den som gav tipsen och vi andra försökte improvisera fram något roligt från dem med blandade resultat :-). Kvällen innehöll även musikquiz, som jag och Matz vann, och lite drinking games. Det gick även en propp och någon ny och hel fanns inte så halva lägenheten badade i mörker under senare delen av förfesten. Det krångligaste var att det var mörkt på toaletten... Det blev många "a piss in the dark".
Kvällen fortsatte sedan på Pitcher's där det var enormt mycket folk och således lite väl trångt för min smak. När jag inte hittade någonstans att sitta och kände att jag inte ville vara i vägen för några vänner så avslutade jag min kväll vid 1 tiden på natten.

Snart är det dax för TP här i korridoren och fan om inte jag vinner då blir jag sur :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0