Världens bästa Ajna! ...eller Aina kanske?

Jobbigt när man inte kan stava till världens bästa människas namn... Världens bästa är iofs kanske lite i överkant om man jämför med Moder Theresa, Florence Nightingale och andra härliga människor men just nu känns min mammas moster Ajna som världens bästa människa. Hon har nämligen skänkt sjukt mycket pengar till massa folk i släkten helt utan anledning vilket är så extremt generöst och snällt att jag blir i princip mållös. Det är nästan så att tårarna kommer. Jag är så jävla tacksam Ajna!!!

Jag fick sommarjobb idag också :-). Jag var på en intervju för ett kollojobb nyss och de tyckte att jag skulle få jobba där så det blir en månads kollojobb för mig i sommar. Det ska bli riktigt intressant och kul!

Jag tror min orutin som bussåkare lyste igenom idag... När jag skulle åka hem från jobbintervjun stannade inte busskrället när jag satt och väntade i busskuren. Den bara drog förbi den jäveln... Antar att man ska stå och vinka in bussen men jag såg för sent att den kom så jag fick gå hem istället. Det gjorde iofs inte så mycket i och med att det var rätt skönt väder att gå i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0