Back from kollo!

Nu är kollojobbandet över för den här gången eller eventuellt för alltid det är svårt att sia om nu :-). Det har varit riktigt trevligt att jobba som kolloledare och något "lättare" än jag trodde det skulle bli. Det känns faktiskt lite tråkigt att komma tillbaka till verkligheten igen nu förutom att man får sova nu när man inte jobbar :-).

Nu har jag slöat i två dagar men tänkte ta tag i mitt liv imorgon igen och försöka få något mer vettigt gjort än att bara sitta och kolla på OS och vara framför datorn :-).

Jag har ju fyllt år också och fick då en gitarr som jag nu försöker lära mig spela på... Än så länge har jag väl inte lärt mig att spela något alls utan försöker mest lära mig diverse olika ackord och att kunna byta mellan dem :-). Lära mig ackord är inga bekymmer och att byta mellan dem verkar inte heller vara något överjävligt projekt men det där med taktkänslan känns lite tuffare... Åhh det är nog lite grundläggande hehe :-). Måste passa på att tacka dem som önskade mig ett grattis också. Jag vet att jag själv är helt värdelös på att komma ihåg födelsedagar och att gratta andra men man blir ändå glad när man får ett SMS eller något med ett grattis på sin födelsedag. Däremot har jag inte så mycket för när det ska göras till med sånger och presenter. Presenter vill jag bara ha och ge till min närmaste familj för det är de jag bryr mig allra mest om. Att sjunga för eller bli sjungen inför eller att få eller ge presenter till mer ytligt bekanta känns bara påklistrat och oäkta om man inte verkligen känner för det men i många fall känns det som sagt mer som en grej som bara görs för att...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0