Flux!

Jag är lite sen med att upptäcka en del musik ibland. Nu har jag ett par år för sent förstått att Bloc Party är bra och då speciellt låtarna Flux och Banquet. Mer finns väl inte att säga om det :-).

Det blir lite galej ikväll tydligen... Inte så hårt men jag och Mats ska ut en sväng och se vad stadens nattliv bjuder på. Nästa helg blir det ju lugnt på grund av tentan på måndag. Hur man nu kan lägga en tenta på en måndag... Men det är juridik jag läser och det säger väl allt kanske.

Det har varit mycket plugg senaste tiden och inte hänt så mycket som är värt att kommentera kanske. Påpekade jag i förra inlägget att IPRED-lagen ändrades lite? Skit samma... Den ändrades dock för lite i min mening.

För övrigt kan jag förskräckligt lite om Asatron. Jag kan mer om andra religioner... Ganska sjukt egentligen. Jag är ju trots allt skandinav.

Kommentarer
Postat av: Zandrah

Hej Andy! Angående låten Flux med Bloc Party, så håller jag med dig! Den är en riktigt skön bit som jag upptäckte för sisådär något år sen.

Jag vet att denna kommentar kanske inte är sådär hejdlöst meningsfull, men iaf :-)

Ha det gott såhär i juletider! Kram

2008-12-19 @ 15:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0