Korrefest!

Först och främst måste jag rapportera att Doxyfermet verkar hjälpa. Jag är mycket friskare nu än vad jag var innan jag började med behandlingen. Jag är iofs inte helt symtomfri men hjälper gör det. Bara hoppas det kan göra mig helt frisk.

Igår var det korrefest här. Ja det är inga större problem att kombinera alkohol och antibiotika om någon undrade. Kanske inget att rekommendera men inte heller något som är speciellt illa... Hursomhelst... Festen blev i mina ögon riktigt lyckad. Det var en ganska bra blandning av pojkar och flickor och lagom mycket folk. Det verkade som alla trivdes vilket var glädjande. Några däckade rätt tidigt medan andra spydde i mitt handfat... Det får man dock tåla när man har fest :-). Annars lirade vi Wii och drinking-games. Drinking-games är alltid lika roande och brukar alltid leda till att någon blir lite väl på lyset :-). Kanske inte alltid något positivt men men :-). En kille lyckades ta tre ess under en omgång vilket innebar att han blev tvungen att dricka tre shotar under ganska kort tidsintervall :-). Det var han som senare spydde hehe... Så kan det gå :-). Annars var festen en ganska städad tillställning tills den var slut... Då blev det tyvärr hjärnkrasch hos en person vilket ledde till en trasig korridor. Det är dock ordnat och utrett nu så nu ligger bollen hos den personen och ÖBO. Sedan får vi se vad det leder till i slutändan.

Lite vimmelbilder!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0