Lugna dagar!

Idag får bli den sista slappardagen. Imorgon måste jag ta tag i plugget och träningen igen. Det känns verkligen som att jag bara ligger i soffan och kollar på TV och det funkar inte i längden :-). Det blir iofs lätt så när man är hemma hos mor å far och det är fotboll på TV hela dagarna. Jag har iofs hunnit med att se ett par filmer som gått på TV också; Mickey Blue Eyes och The Aviator. Den första var helt ok och var en rätt typisk Hugh Grant film. Inte någon av hans bästa med absolut sevärd. The Aviator var däremot riktigt bra, speciellt om man är lite intresserad av flygplan. Ett minus var väl att det lades lite väl mycket tid på relationer än vad snubben i filmen verkligen åstadkom. Leo Di Caprio visade även, igen, att han kan spela mycket annat än mesiga kärleksroller.

Pang, bom och död är det mycket av i Gaza nu. Det är inte bra... Vet dock inte riktigt vad jag ska ta för ställning till det hela. Något jag är på det klara med är ialf att det dåliga samvetet efter andra världskriget mot judarna inte blev så bra... Grejen med att flytta ett gäng mäniskor för att några andra ska få bo där fungerar sällan i praktiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0