Time goes by so... FAST!!!

Var har tiden tagit vägen idag? Kom hem från skolan vid 4a och nu är klockan helt plötsligt Champions League. Det vore smidigt om man kunde sakta ner tiden lite ibland så att man hann med lite mer!!!

I lördags blev det en halvnykter utgång för mig och en helnykter för Mats. Vi hamnade på Björnis och hade en trevlig kväll. Mestadels satt vi och iaktog folk. Något som vi reagerade stort på var alla slagsmål. Det var tammetusan slagsmål hela tiden, och då är det ändå ett ställe med åldersgräns 23. När man kom hem kunde man till och med läsa att någon skjutit med pistol utanför. Jag förstår inte grejen med att slåss på krogen? Vad är huvudsyftet, att verka cool? Njae känns mer att det är de killar som det inte går så bra för på flickfronten som tror att det ska gå bättre med lite fräck attityd. Ungefär som alla killar som tränar på gym för att bli snyggare men som bara blir fulare för att de bygger för mycket :-). Något som jag också hamnade i för några år sedan men nu har man vuxit upp och förstår lite bättre :-).

Nu är det dax för PSV - Liverpool. En rätt betydelselös match men som jag ändå vill se. Tippa? Humm... Nee jag bangar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0