Fotboll!

Idag hängde jag med Ata från klassen för att träna lite fotboll med det nystartade universitetslaget. Det var riktigt roligt och det kan nog bli en fortsättning för mig. Det är väl det där med medlemsavgiften som kan skrämma lite. Man är ju van från Åmmeberg där man knappast betalade någonting för att spela fotboll. Nu är Åmmeberg lite väl långt bort annars hade jag gärna spelat kvar där. Jag gillar både spelarna och folket runtikring i den föreningen. 

Vi håller på med statistik i skolan nu och idag var jag verkligen ett stort frågetecken på föreläsningen. Iofs hade jag inte läst texten innan men jag kände mig ändå på tok för lost :-). Tror dock att det kommer bli bättre snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0