En onanerande student :-).

En student på Örebro universitet har tydligen runkat öppet vid ett flertal tillfällen i universitetets lokaler men ingen som har sett det har vågat anmäla... Läste det idag i Nerikes men har faktiskt inte hört talas om det tidigare vilket är konstigt då sådant brukar leda till ett riktigt ståhej. Till själva saken då... Det låter väldigt underligt att ingen har vågat anmäla? Har dom blivit hotade då eller? Själv vet jag iofs inte om jag hade tänkt på att anmäla det i och med att man skulle bli något förvånad över att se någon sitta och dra en tarzan på universitetet samt att jag nog mer skulle uppleva det som sjukt humoristiskt istället för illegalt och stötande. Så man undrar om de som sett spektaklet tänkt i mina banor eller att de bara inte orkat anmäla vilket låter mer troligt än att de faktiskt inte vågat. Handlar väl knappast om en runkande Hells Angels medlem? Det framgår inte av artikeln om det även eskalerat till värre saker.

Länken för er som vill läsa artikeln: http://www.na.se/artikel.asp?intId=1354912

Idag drar jag även iväg till Bergen för att hjälpa Mulle att flytta. Det tar väl en si så där 13 timmar att köra enkel resa vilket säkert blir jätteroligt :-). Men men det är alltid kul att göra något udda och som sagt "det man inte gör ångrar man".

Kommentarer
Postat av: Mats

Hoppas du har det bra i Bergen, o att den långa resan dit gick bra.



//Mats

2008-07-08 @ 11:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0