Första förlusten!

Idag kom första förlusten för oss i fotbollen. Vi förlorade med 3-2 mot Marieberg. Vi ledde med 1-0 tills det var 10 minuter kvar då vi lyckades släppa in tre mål på tio minuter... RIktigt dåligt. De första två målen var jag chanslös på men det tredje var en underlig situation. Det kom en lång boll som jag av någon anledning var helt säker på var offside så jag passade ut bollen direkt till vår vänsterback och fick en liten felträff på den dåliga planen. Vår VB verkade dock inte höra när jag skrek att jag skulle passa honom och när jag fick en liten snedträff så att bollen inte hamnade på hans fötter hann en av deras anfallare först på bollen och kunde lätt slå in 3-1. Jag vägrar fan ta på mig det målet helt och fullt även om det såg ut som mitt fel. Annars var jag duktig matchen igenom... Synd då att det ska bli en sån här CP-situation på slutet.

Igår var jag Salle, Mulle och Bias på Liseberg. Det var skojsigt och det blev både karusellåkande och 5-kamp. Jag lyckades tvinga med Mulle i flera läskiga karuseller och hon var märkbart skakad efteråt men väldigt nöjd över att ha vågat :-). Bias bangade Höjdskräcken lite oväntat. Han hävdade att han var höjdrädd. Man lär sig nya saker om sina vänner hela tiden. 5-kampen gick väl så där... Gattas hade tjuvtränat på typ alla grenar så han vann ju alla utom en som jag vann hehe... Jag kom dock 2a :-). Dagen slutade dock lite tråkigt när Mulle fick reda på att hennes systerson hade fått tillbaka sin leukumi. Väldigt tråkigt och det är bara att hoppas på det kommer gå bra igen. Usch usch!

Ikväll blir det fotboll och öl. Heja Sverige!

Kommentarer
Postat av: FX

Vad vacker du är på din bild. Jag blir sugen på att använda något ur portföljen nästa gång det är bara du och jag. Vad sägs om en träff i liberal anda?



/FX

2008-06-15 @ 23:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0