Knark, knark överallt!

Läste precis att Sanna Bråding åkt ditt för knarkinnehav. Det bildades ett svagt leende på mina läppar efter det att jag sett rubriken :-). Jag har alltid haft något smått odefinierbart agg mot flickan. Min uppfattning av henne har alltid varit att hon är för mycket av allting. För tjatig, för jobbig röst, för smal, för blåst, för frän så att det blir fånigt osv osv... En sådan person som gömde sig bakom något hus för att röka i högstadiet och som man sedan tiden efter högstadiet sett ner på... Men vänta nu. Hallå där Andy! Vad pysslar du med? Hänger ut en människa som du inte alls känner offentligt (hur offentlig nu den här bloggen är med typ 10 unika IP-adresser varje dag varav en är min :-))? Grejen är den att det är rätt sjukt att man kan ha ett agg mot någon man inte alls känner så att man nästan blir glad när denne åker i fängelse... Undrar just vem det är mest fel på hon eller jag?

Från en sak till en annan mer vardaglig. Titta här hur händig jag kan vara :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0