Nationaldag!

Idag är det Sveriges nationaldag och det har jag firat med att... Med att... Med att ehh... Nee fan jag har ju inte firat den överhuvudtaget. Jag har inte ens nynnat lite på "Du gamla du fria"... Det finns absolut ingen tradition av att fira någon nationaldag och jag tror inte det kommer bli någon sådan heller trots att Sverige är typ världens bästa land. Vi har ingen frigörelse från några ockupanter att fira eller något annat som skulle kunna känna oss speciellt glada den här dagen.

Det känns tomt här i korridoren... Det är typ bara jag och en till kvar här nu. Alltså typ inga att prata och laga mat med är kvar... Det är svintråkigt. Allt liv i korridoren är borta... Ingen Hanna att krama på, ingen Jesper att äta med och ingen Mackan att gnälla över odiskad disk kvar... TRIST!

Kvällen blir lugn... Blir att titta på Populärmusik från Vittula på 5an...

Den här veckan har annars varit riktigt himla mysig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0