...

Fan det blev förlust mot Scums med 3-0. Tyvärr var det helt jävla rättvist och att försöka förklara bort förlusten genom Mascheranos utvisning skulle bara vara just en bortförklaring. Hur smart är man om man springer 30 meter för att fråga varför domaren ger ett gult kort till en medspelare? Speciellt när man inte är lagkapten och när andra medspelare försöker hålla en borta...

Det blev ingen utgång under påsken heller... Alla här i kring hade åkt hem och typ alla andra kompisar festade efter Kent-konserten... Kent fick bara ett plus i Nerikes för sin konsert. Själv tyckte jag att det lät väldigt bra vilket iofs är mer regel än undantag men att bara ge dem ett plus då känns i klar underkant. Vad ska de göra för att få fem plus då liksom? Ett plus känns som att man lika gärna kunde stannat hemma. Lite dåligt av Nerikes men det är väl coolare att såga eller tokhylla än att bara ge ett betyg där emellan och vara tråkig...

Sverige - Brasilien imorgon, jubileumsmatch. Jaa vi spelar den i England... Ehhh??? Vad roligt för svenska folket. Heja SFF!!!

Ryktet går!!! Jag häller i vatten i mina spritflaskor och lägger till och med i färgämnen för att jag även ska kunna göra det samma med likörerna :-). Ha ha... Var det roligaste jag hört på länge. Känns som ett Svensson skämt som på något vis råkat blossat upp nu :-). Ungefär lika korkat som när folk under gymnasiet trodde att en snubbe råkat kört upp för buss istället för bil...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0