Men oj oj...

Men oj oj vad jag inte gör något vettigt med den här dagen... Tänkte att jag skulle plugga lite inför alla tentor nästa vecka och visst har jag spenderat en del tid med det men det känns som ingenting har tagit sig in i huvudet :-).

Jag hade tänkt att gå ut och partaja ikväll med men det verkar inte bli något sådant heller... Örebropolarna var tydligen ute igår och universitetspolarna har åkt hem till diverse föräldrar...

Jag skulle kunna städa rummet här för det ser förjävligt ut men jag orkar inte :-).

Tysklandsresan gick bra förresten och det var inte riktigt så jobbigt som jag trodde innan. Om man ska hårddra det lite så kan man nästan säga att jag drog in en massa pengar till Henke och Gattas också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0