Atjooo!

Tjoho! Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Jag har inte haft tid på grund av allt uppsatsskrivande men nu är jag klar :-). Uppsatsen blev inte tip-top men helt ok tror jag :-). Känns ju lite så där att ha ett par månader på sig att skriva för att sedan behöva fixa allt på två veckor... Men så är det ibland och nu är den ialf klar och jag kan förhoppningsvis vara ute lite i solen imorgon som alla andra människor härikring.

Jag har blivit förkyld! Det brukar jag inte bli... Lite taskig i halsen och så där är jag ibland men rinnande näsa som jag har nu brukar jag inte ha. Men men det går ju över :-).

"Life is long, long after the thrill of living is gone"!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag var också förkyld nyss, i TVÅ veckor!

2008-05-29 @ 21:24:16
Postat av: Andy

He he jobbigt...

2008-05-30 @ 11:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0