Glad!

Det har varit en himla massa gnäll i bloggen den senaste tiden vilket säkerligen varit befogat men lite tråkigt för den lilla skara som ibland läser min blogg :-). Idag är jag dock otroligt glad! Vi vann fotbollsmatchen med 3-0 och jag hade till och med lite att göra i första halvleken vilket gick galant. Motståndarna hade bland annat en nick från nära håll som jag på något vis lyckades styra över ribban. Varken jag eller någon annan förstår nog riktigt hur det gick till :-). Det var säkert morfar som hade ett finger med i spelet. Jag tänkte att han skulle ta hand om mig under matchen för att jag inte riktigt trivts med fotbollen den sista tiden. I halvtid fick jag till och med beröm av någon av motsåndarnas ledare och efter matchen fick jag en applåd av lagkamraterna vilket gjorde mig otroligt glad. Nästan så att man blir lite gråtfärdig nu :-).

Annars verkar mycket av mina andra problem också vara på väg mot det bättre. Magen har som jag tidigare skrivit blivit mycket bättre och uppsatsen börjar likna något nu.

Nu ikväll blir det ESC och partaj!

Kommentarer
Postat av: FX

Vart har din liberala politiska anda tagit väg på bloggen? Det var längesen du diskuterade politik. Det skulle vara utomordentligt trevligt om dina genuina liberala tankar belystes istället för att din mage och avföring tar sådan pass stor plats.
Vi kan väl ses nån dag? Jag tar med portföjen i så fall.

Kram

FX

2008-05-28 @ 09:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0