Sämre fast bättre än förut :-)!

Inatt var magen lite halvkass igen... Iofs hade jag slarvat under dagen med att dricka en stor kopp kaffe på dagen och genom att äta köttbullar på kvällen. Magen var dock inte lika kass som den varit innan... Så det känns ändå bättre. Imorse blev det således total spraylackering av toaletten vilket så klart inte var så roligt. Det känns alltså som att jag måste sluta dricka kaffe eller ialf dricka i mindre mängder när jag väl dricker. Jag dricker nämligen bara en kopp om dagen. Ja, ja idag blir det ialf inget kaffe eller rött kött, allt för magens skull.

För övrigt känner jag mig även lite hängig idag... Några andra i korridoren har varit förkylda i dagarna så jag kan kanske ha fått en liten liten släng av det. Skit samma det går över...

Nu ska jag inte gnälla mer... Jo lite förresten... Kan inte skolorna snabba sig lite med enkäterna så att jag kan börja jobba ordentligt med uppsatsen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0