Seger igen!

Vi vann vår match mot Heden i förmiddags med 3-1. Det blev lite som mot Kilsmo... Vi kontrollerar matchen, sedan får de ett skitmål och det blir kalabalik i vårt lag. Idag var det även mitt fel att de fick sitt mål för jag stod fel i målet och de lyckades få in ett skott från mitten av vår planhalva eller något sådant. Vettifan hur det gick till egentligen... Skulle vilja se en videoupptagning på målet :-). Annars spelade jag bra matchen igenom även om jag inte hade så mycket att göra förrän de sista 20 minutrarna. Men skitsamma att vi vann och att jag gjorde lite av en tavla det minns ingen om något år ialf... Den stora saken är att det är fan inte så kul att spela. Det är väldigt mycket gnäll på vissa i laget vilket gör att man bara tjurar ihop och hellre går hem och tittar på TV än att spela. Jag förstår inte hur man orkar ta det så himla seriöst på den här nivån... Jag blir så trött... ZzzZZZzZZZZzzz!!!

Ikväll kommer Matz hit en sväng. Det kanske blir en nykter kväll på krogen... Var länge sedan men det ser jag nästan fram emot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0