En magisk t-shirt!

Min t-shirt med ett fingeravtryck på är lite speciell. Varenda gång jag haft den på mig slutar kvällen på något udda sätt :-). Inte alltid så bra kanske men ändå lite intressantare än att bara gå och lägga sig efter en halvdan kväll. Får se hur länge det håller i sig, vilket iofs beror mycket på mig själv med :-). Man kan ju ha den på sig på speciella kvällar eller bete sig på ett annorlunda sätt mot vanligt när man väl använder den. Jag hade den på mig nu i fredags och jag var inte alls laddad för fest men kände att jag var tvungen att ställa upp för Linus vilket jag inte ångrar för det blev en riktigt trevlig kväll.

Liverpool vände och vann igen efter att Wigan fått en lirare utvisad. Det är bra att dom vinner med det är inte bra att det alltid är på det här sättet. Det är inte stabilt och snart kan den där extra turen försvinna. Å andra sidan så är målen som ger underlägena ofta supertabbar som inte borde ske och om de kan elimineras så borde Liverpool kunna vinna utan den extra turen.

Kändes som att jag hade några vettiga saker att kommentera men som vanligt kommer man inte ihåg dom när man väl sitter här. Allt för idag således.

Kommentarer
Postat av: Nils

Det är alldeles riktigt!

2008-10-26 @ 17:27:49
Postat av: Robert Ö

Automagisk t-shirt eller? Kvi kvi kvi.

2008-10-26 @ 17:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0