Fy fan vad här ser ut!

Nu börjar det nästan bli jobbigt med hur jävla illa det ser ut i köket här i korridoren. Förut har det varit någon gång ibland men nu ser det allt som oftast helt bedrövligt ut. Det är extra jobbigt när jag är den enda som bryr mig eller det är väl mer vågar bry mig. De andra tycker väl det är någon slags omanlig grej att tycka att det ser ut som skit.

Hur sugen blir man på att laga mat?

Det här kommer nog bli ett rätt bittert inlägg :-). Helgen har väl egentligen varit så där... Partaj både fredag och lördag. Fredagspartajet började väl bra men på Kåren var det ganska tråkigt och jag fick min t-shirt bränd av en cigg, så nu är det en "fin" svart fläck på den som inte går bort i tvätten. Jag hatar cigaretter men jag hatar nog de som röker dem ännu mer. I lördags var jag hemma och firade pappa. Det var trevligt och riktigt god mat. Skjortan jag hade köpt var snygg men passade kanske inte som jag hade hoppats... Trist, trist... Han tyckte att jag borde ha stannat och kikat på fotbollen, vilket jag nog borde ha gjort, men jag kände att jag hade "bättre" saker att göra. Istället blev det iväg till Robert där det slank ner lite alkohol, dock ganska lite eftersom jag inte var så peppad. Matchen var iofs rätt bra och mina tankar om att Sverige skulle göra en bättre match än många trodde på förhand slog in. Det är alltid så himla skönt att skryta om när man har rätt :-). Jag har nog egentligen lika ofta fel men men... Sedan bar det av till Backstage, eller Stället som det heter nu. Där var Jim lika guld som alltid, tack! Förutom Jim så var kvällen rätt trist. Det kanske är meningen men musiken de spelade på dansgolvet var bland den sämsta skit jag någonsin hört. Var några hypade DJ's som var där och när jag hörde det ringde varningsklockorna direkt med all jävla rätt. Jag tror jag höll ut en timme ungefär innan jag fick nog och traskade hem.

Idag har det pluggats hela dagen utan att jag känner att jag fått någonting vettigt gjort egentligen. Jag är inte alltid så bra på att koncentrera mig om det jag gör inte fascinerar mig väldigt. Jag kan inte påstå att Arbetsrätt gör det och inte heller alla dessa meningslösa PM man måste göra hela tiden tillsammans med en grupp med olika ambitioner.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja, här var det inte muntert! :/ Och köket ser vidrigt ut!

2008-10-13 @ 22:05:44
URL: http://jazzflicka.blogg.se/
Postat av: Linda

det där ser ut som ett vanligt korridorskök. jag stod ut 2 terminer, hur länge tänkte du stå ut?



här har vi en blogg, läst den? mycket kul om en annan vanlig korridor ;)



http://korridoren.blogspot.com/

2008-10-13 @ 22:57:13
Postat av: Andy

Linda// Jag har trivts riktigt bra här och gör det egentligen fortfarande men köket har blivit sämre och det stör mig rejält. Förut var det sällan så där illa.

2008-10-14 @ 10:00:53
Postat av: Jim

Jag låter dig alltid gå före i kön!

2008-10-14 @ 15:43:15
Postat av: Erika

Uhh, så det ser ut ... Om jag ska komma förbi och fika får du se till att korridorsvännerna lär sig vad diskmedel och diskborste är... och disktrasa..!

2008-10-15 @ 10:00:44
URL: http://beingerika.blogg.se/
Postat av: Jim

Jag har börjat jobba som vakt på ICA-parkhallen i Örebro. Börja handla där, så ska du alltid få gå före i kön!

2008-10-22 @ 15:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0