Känslan är att det kommer gå rätt bra det här trots allt...

Mmm så känns det efter dagens besök hemma i Hallsberg. Jag fick en bättre känsla av saker och ting än jag trodde att jag skulle få. Johanna är nog som mig... eller hon borde vara den som är mest som mig av de som går på denna jord :-). Jag har iofs inget liknande att jämföra med direkt men jag tror inte det här kommer få en såå stor negativ påverkan. Det jag tror blir värst är den uppmärksamhet som kommer följa i det här... Det blir inte lätt till en början men det kommer relativt snabbt klinga av. Det kommer bli tufft men jag är helt övertygad om att hon kommer fixa det utan för stora problem. Jag hoppas verkligen jag har rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0