Wieee!!!

Jag vann ett Nintendo Wii idag :-). Jag hade deltagit i en tävling där man skulle motivera varför man själv var värd ett Wii. Min motivering var denna "Ett Nintendo Wii till det gemensamma rummet i vår korridor skulle bli ett trevligt hjälpmedel till att både stärka och underlätta relationerna mellan oss studenter som bor här". Det var tydligen tillräckligt bra för att leda till vinst. Nu står det ute i det gemensamma rummet och används redan flitigt :-). Trevligt, trevligt. Nu måste jag bara skramla fram pengar till ett chip som gör att man kan spela brända spel. En sak till... Vi behöver en TV till vårt gemensamma rum här. Marcus som äger TVn som står där nu ska flytta och kommer ta med den. Är det någon som vill skänka eller billigt sälja en hygglig TV så får ni gärna höra av er till mig. 28 tum eller större är nog bra då man sitter en bit ifrån TVn. Man tycker att det borde finnas någon som har en gammal TV ståendes någonstans :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0