Derby!

Spänningen stiger... Derby mellan Neverton och Liverpool idag på Goodison Park. Jag känner mig försiktigt optimistisk trots Liverpools halvkassa match mot Stoke sist. Everton kommer vilja anfalla lite och det passar Liverpool bättre. En seger är nästan nödvändig för att hänga med Chelsea i toppen. En timme kvar nu!

Jobb igår igen. Nu var det lite mer på riktigt om man jämför med de andra gångerna. Jag lyckades tydligen missa ett introduktionsmöte som jag lovat att komma på... Aj aj lite slarvigt men det spelade nog ingen större roll. Jag fick inte sparken ialf :-). Det var lite tyngre att jobba den här gången med men det gick förhållandevis bra. Nästa gång blir på lördag.

Efter jobbet stressade jag hem för att hinna med att partaja lite också. Jag var lite pessimistisk efter de senaste helgerna som varit rätt kassa och att jag skulle bli tvungen att hetsa i mig alkoholen. Men igår hade jag skoj. Gick till Kåren med några från laget och Jim var lika kung som vanligt när vi kom dit. Vet inte riktigt hur man ska kunna återgälda allt karln gör för mig och andra. Där inne träffade jag Matz, Nisse och Robert vilket inte gjorde kvällen sämre. Det blev mycket snack och lite dans igår men det gör inte alltid så mycket :-P. Idag är jag trött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0