Förträfflig dag!

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Det har säkerligen berott på att dagen har spenderats i ett väldigt lugnt tempo med Nisse och Bias. De snubbarna är väldigt lika mig i både tempo och tanke vilket ger ett behagligt klimat att befinna sig i. Vi var bland annat och käkade på Jensen's Böfhouse som jag har hört mycket dåligt om, utan att själv upplevt något dåligt när jag varit där. Idag besannades dock alla andras negativa omdömen när vi fick sitta och vänta på maten i minst 20 minuter innan någon kom och tog beställning. När maten var uppäten var det ingen som kom och ville ha betalt heller, utan vi fick gå bort till baren för att betala vår mat. Riktigt dåligt!!!

Någon som vill åka till Holland? Gå på coffeshop och ha några "himla" softa dagar? Det går flyg med Ryan Air till Eindhoven från Skavsta för en ganska billig penning.


Kommentarer
Postat av: Nils

Alldeles riktigt.

2009-08-21 @ 15:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0