Lite... Lite av varje...

Island var väldigt vackert och trevligt. Det jag och Hanna hann med var att: rida islandshästar, åka snöscooter på Vatnajökul, vara på valsafari, bada i Blå Lagunen och en mängd andra saker av mer sevärdhetsnatur. Vi körde runt hela ön på typ 4a dygn, vilket blev ett något stressigt schema. Vi hann med väldigt mycket men det tog på krafterna och humöret ibland. Hursomhelst tycker jag att det är lika bra att få med så mycket som möjligt när man väl är på ett ställe man kanske inte kommer åka tillbaka till igen.

Efter Island var det hem två dagar för att jobba och sedan bar det av till en annan ö, Åland. Besöket till Åland blev helt tvärtemot stressen på Island. Där var det fantastiska dagar med segling, minigolf och go-cart, och allt i ett alldeles lagom tempo. Besöket avslutades dock med att jag och Hanna bestämde oss för ett uppehåll. Till största del beroende på att hon kommer vara ute och segla, typ konstant, tills januari nästa år. Ett vettigt och gemensamt beslut, men jag sprudlar ju inte av glädje över det hela... Får se vad som händer sedan...!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0