Örebro i magiskt skimmer!

Jag cyklade igenom det svinkalla Örebros centrum idag och med mig hade jag min kamera. Resultatet blev inte de skarpaste bilderna, men de fick ett "magiskt" skimmer över sig.

Svartån med NA-borgen och Frimurarlogen.

Svartån med lätt forsande vatten.

Sveriges finaste (?) slott som gömmer sig bakom träden.

Annars har jag gjort första dagen på ett nytt jobb där jag gjorde i princip ingenting... Jag har lyckats trilla på cykeln så att min ringklocka gick sönder... Jag har även nästan blivit påkörd, men genom att cykla rakt in i en snödriva lyckades jag undvika kollision :-). Helgen har även börjat på ett bra och trevligt sätt och jag hoppas att den fortsätter på samma inslagna väg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0