En ofrivillig tjuv!

Aj, aj, aj!!! Jag har stulit!!! Jag trodde jag hade glömt mina dragremmar på gymmet idag när jag upptäckte ett par likadana där, så jag stoppade på mig dem glad i hågen över att ha hittat mina "borttappade" dragremmar. När jag kom hem upptäckte jag dock att jag inte hade slarvat bort mina egna, utan de låg där de skulle... Så kan det gå! Ytterst virrigt gymbesök överlag... När jag kom dit hade jag fel skor på mig plus att jag glömde min vattenflaska ute vid cykeln... Undrar om jag lyckats med dessa konststycken någonsin förut...?

Såg en Facebook-grupp med titeln "Inför dödsstraff för pedofiler nu". Har för mig att det var runt 17 000 medlemmar i gruppen. Undrar just om alla dessa personer verkligen vill införa dödsstraff i Sverige? Har de tänkt till ordentligt undrar man...? När är man pedofil? Var drar man gränsen för ett barn? Skulle något verkligen bli bättre med dödsstraff? Det sista är iofs rätt klart, brottsligheten är inte mindre på de ställen där det finns dödsstraff, något generaliserat. Kontentan är att man borde tänka efter lite innan man tar ställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0