Lite förändringar...

Helgen började inget vidare... Jobb hela fredagskvällen plus att Martina bestämde sig för att det fick vara slut på vårt lilla äventyr. Det var absolut lika bra och beror nog egentligen mer på mig själv än på henne... Om det nu inte är någon slags försvarsmekanism mot egot att tänka så :-). Hursomhelst får det gå över till en normal kompisfas istället. Blev dock förvånad över min kropps reaktion... Den tyckte inte riktigt om hennes beslut och vägrade sova ordentligt under natten.

Annars har helgen varit till enorm belåtenhet :-). Ett besök till gymmet blev något alldeles extra utan att gå in på några direkta detaljer... Något som jag iofs har svårt att se kommer sluta bra, men det är ändå på många sätt väldigt glädjande. På kvällen blev det krogen med Bias. Tanken var väl att lite fler folk skulle med men de bangade ur en efter en. Det blev egentligen en väldigt bra kväll för mig men jag hade lite som tanke att försöka roa mig på ett lite annorlunda sätt. Jag och Bias hade satt upp lite planer som jag i efterhand kände att jag inte levde upp till på grund av vissa händelser... Låter knepigt men jag kände mig lite som en svikare ialf...

Det blev en trevlig promenix idag... Om den nu verkligen blir så trevlig i slutändan är väl iofs svårt att sia om... Väl hemma igen blev det Liverpool - Chelsea, och Liverpool vann med 2-0 :-). Helt underbart! Tyvärr byggde mycket av segern på ett tveksamt rött kort på Fat Frank. Jag förstår Mike Rileys beslut men det fanns andra likartade situationer i matchen som inte ledde till röda kort. Hade jag varit Chelseasupporter hade jag varit väldigt frustrerad. Det ska dock tilläggas att Liverpool var det bättre laget även innan utvisningen. Torres gjorde båda målen och verkar vara tillbaka på riktigt nu, vilket kan bli väldigt spännande i slutspurten i ligan, dock tror jag att Utd tar hem det hela ändå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0