Taekwondo

Igår var jag och kikade på taekwondo-träningen, och det såg riktigt intressant ut. Det var inte massa koreanprat, bara lite, och mönsterövningar, utan det var bara självförsvar osv, vilket är det jag vill göra. Imorgon ska jag dit igen men då blir det inte för att titta på.

Helgen har annars sprungit iväg som vanligt. Jag förstår inte riktigt var tiden tar vägen. I fredags var det film och tacos och igår blev det melodifestival och grejer. För övrigt gick rätt låtar vidare. Grädde på moset var att Torres avgjorde för Liverpool på övertid i lördags kväll också. Jag vet inte om man kan begära så mycket mer av en helg :-). Skulle väl vara att tiden saktade ner lite...

Måste även tacka Ata för berömmet i PFC-bloggen efter matchen, även om det känns lite som fjäsk pga målvaktsproblem :-). Hursomhelst har jag inte riktigt bestämt mig angående fotbollen, men det kommer inte bli lika mycket som förra säsongen ialf.

Nee nu måste jag ut och springa och sedan blir det jobb! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0