Humm...

Falsifiera teorier är bättre än att bekräfta dom? Till viss del ja... Kul med repetition? Svar ja! Ett ämne som jag tyckte var helt meningslöst när jag började plugga? Svar ja. Intressantare nu? Svar ja.

Partaj med utbytesstudenter i onsdags. Det var lugnt men blev ändå roligt. Lyckat? Absolut.

Jobbade ikväll. Det var lugnt. Funderade på att gå ut men jag bangade. Kan eventuellt bli något imorgon men antagligen inte.

Semmelweiss, Örbyhus, Lazio... Kommer jag ihåg det nu? Senaste tidens två största fel... Morden i Midsommer var inte kanadensiskt. Varför trodde jag det? Har aldrig sett serien... Någon annan kriminalserie som är kanadensisk? Ferrari Testarossa är en 80-tals bil!!! Humm... Den slutade tillverkas 96. Iofs började tillverkningen i mitten av 80-talet så i sak inte helt fel.

Det känns verkligen som att jag inte reagerat speciellt mycket på något i veckan... Jo förresten! Jag tog ner en "hata Israel-lapp, hälsningar VPK" på jobbet ikväll. Ensidig politisk propaganda får absolut inte förekomma på ett kommunalt ungdomsboende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0