Ajdå...

Glömde ringa och gratta Saga på hennes 6årsdag idag. Tiden sprang iväg på jobbet. Ena stunden var det för tidigt att ringa och den andra var det för sent... Illa illa!

Ångesten börjar nog lätta lite... Men funderar ändå på ett läkarbesök! Jag skrev för ett par år sedan att jag aldrig skulle lägga mig i ett solarium igen och nu säger jag att jag aldrig mer kommer "sola" när det är stark sol. Jag har kommit underfund med att min hud är den värsta tänkbara. Den blir brun men först efter att den blivit lätt bränd. Hade den inte blivit brun alls hade det inte funnits någon anledning till att sola, men nu hamnar den mittemellan det bra och det riktigt dåliga, vilket säkerligen är sämsta tänkbara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0