Restaurang Indigo!

Tidigare ikväll käkade jag och Hanna mat på restaurang Indigo här i stan. Indigo är en tapasrestaurang, och tapas kunde jag inte minnas att jag ätit förut, så det var därför vi valde att äta på Indigo. Vi beställde en "blandtallrik" med de tapasvarianter som kocken tyckte var intressantast för dagen. Hur var Indigo nu då? Lokalen var egentligen rätt tråkig och helt utan spansk prägel vilket man hade antagit innan. Den kändes även mer som en bar än restaurang. Musiken var även den lite si och så, men annars var det mesta bra. Maten var riktigt god och kan rekommenderas. Man blir verkligen mätt om man beställer det vi beställde. Personalen var även den serviceinriktad och trevlig. På en 5-gradig skala får restaurang Indigo en stark 3a.

Idag vaknade jag av att Hanna kom in med pannkakor med nyplockade blåbär till :-). Snacka om bortskämd morgon man fick :-). Det var riktigt smarrigt :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0