Nya fotbollsskor!!!

Nu har jag fått nya fotbollsskor. Jag kallar det fått i och med att jag blev tvungen att reklamera de gamla som helt oförklarligt gick sönder under förra matchen. Det var sulan på ena skon som lossnade.
Så här ser de nya skorna ut. Tänkte att det kunde vara kul att testa vita istället för svarta.

När det gäller att klaga och göra reklameringar tycker jag oftast att det är jobbigt. Det är en sak när man vet att man har en försäkring eller garanti, men i det här fallet köpte jag skorna för över ett år sedan och hade väl egentligen inga argument för nya skor på min sida. Det jag fick köra på var att ett par skor bör hålla mer än en fotbollssäsong, vilket säkerligen är ett rätt subjektivt argument från min sida. Det är egentligen inte det att jag blir arg på en eventuell ekonomisk förlust om jag inte skulle fått byta skorna, utan mer att jag blir ledsen och besviken när jag tycker att jag har rätt och någon annan inte tycker samma sak. I det här fallet vet jag väl egentligen inte om jag hade någon rätt att byta skorna, om nu inte Adidas har några garantier på hur länge sulan ska sitta fast osv. Nu fick jag dock byta skorna och är således både tacksam mot Adidas och Inter Sport Köpmangatan Örebro för att de litar på sina kunder.

Vill ni veta något totalt ointressant :-)? Jag leder The Championship i CM-online just nu :-).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0