Lite av varje...

Dagarna och veckorna springer förbi...

Har bokat in en resa till Riga i början av april. Jag har en liten oroande känsla av att det råkade bli den helgen som det skulle kalasas för Johanna och Lisa, 4e april? Ibland tar jag beslut utan större eftertanke. Det ska bli kul att se Riga ialf.

Det blev Chelsea, igen, för Liverpool i CL. Är väl lika bra att Liverpool slår ut, i tur och ordning, Real Madrid, Chelsea, Barcelona och Man Who i finalen. Då har dom mött alla de bra lagen och kan med gått samvete titulera sig bästa fotbollslag i Europa.

Veckans "Åhh fan!". Några flickor var med i tidningen på grund av biverkningar från ett bantningspreparat... Grejen var bara att de använt mer än dubbelt så mycket än rekommenderad dos. SMART!

Ikväll blir det att gå på Örebrospexet, blir nog skojsigt.

Borde ha jobbat imorgon men jag orkade inte gå upp så tidigt, och jag är fan värd lite lugn och ro!!!

Kommentarer
Postat av: Linus

Är du verkligen det? Jobbar inte du stenhårt?

2009-03-24 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0