Lite efter kanske...

Jag upptäckte en sak idag, eller egentligen var det Hanna som nämnde det någon gång, tyda.se. Jag har suttit med Bonniers Svenska Ordbok och letat ord när jag lika gärna hade kunnat gjort det på internet :-). Ja, ja, alla ni andra har säkert redan upptäckt den här braiga sidan, men hursom... Där finns förklaringar, synonymer och diverse översättningar på säkerligen alla svenska ord, något som är mycket bra att ha när man skriver PM, uppsatser och dylikt.

Igår var jag lite lack... Jag blev först lack på Jesper för att han surade och sedan på att det inte gick så bra på fotbollsträningen. Iofs var det strafftävling, men jag tycker inte om att släppa bolluslingen förbi mig, vilket är lätt hänt när det är straffar, och då kan det bli att jag blir sur och lack. Efter lite sova var det dock bara bra igen :-).

Nee nu vill jag ha tag i Nisse!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0